Zaloguj się do strefy pacjenta.

Blog

Mija tydzień mojego doświadczenia z przedłużonym postem (IF). Wyjąwszy 2 dni świąt, kiedy obowiązywał całkowity brak zasad, poszło …..REWELACYJNIE. Wprowadzenie bardzo prostych reguł IF przyniosło efekt w postaci 1,5% ubytku masy tłuszczu. A że ćwiczę regularnie, masa mięśni nie spada. Ale, co jeść podczas IF? Czy są jakieś reguły? Ja jem wszystko, ale moje „wszystko” znaczy …zdrowo. Poradę jak jeść zapożyczam ze strony od doktora Valter D. Longo, człowieka który o poście, starzeniu się wie WSZYSTKO.
Czytaj całość...

Wyobrażałam sobie, że dojrzałość będzie czasem zadowolenia płynącego z tego co się do tej pory wypracowało. Sądziłam, że w tym okresie radość będzie płynąć wartkim strumieniem samospełnienia. Tymczasem to co spędza sen z powiek większości znanych mi kobiet po 40 i 50 tce to nieustanna walka z nadprogramowymi kilogramami. Oczywiście na tę walkę jest zawsze prosta rada – jedz mniej i więcej się ruszaj. Ale co, gdy nie jesz wcale dużo ( w tym nie ruszasz słodyczy ), nie jesz śmieciowego jedzenia i cały czas uprawiasz aktywność fizyczną? A jedyny grzech to WIECZORNE jedzenie? Jeśli należysz do tej grupy poczytaj koniecznie co można zrobić. Jeśli nie możesz zredukować swojej masy ciała z powodu słodyczy/ braku ruchu/ śmieciowego jedzie – przeczytaj tym bardziej.
Czytaj całość...